Uppdrag

Vår metodik passar de flesta oavsett organisationsform, storlek och bransch. Det viktiga är att det finns en vilja till förändring samt lust och engagemang att genomföra processen internt. Därför föredrar vi att jobba tillsammans med dig och dem som har ansvar för varumärkets utveckling.

Från A till Ö

Sedan vi startade idén med Workshops i varumärkesutveckling 2014 har vi genomfört många uppdrag för olika uppdragsgivare. Ofta har det handlat om att skapa varumärkesplattformar, i andra fall har vi gått vidare med konceptutveckling och kommunikationsstrategier. För några har vi dessutom arbetat med innehållsproduktion.

Här kan du läsa lite mer om några av våra uppdrag.

Hör av dig om du vill veta mer, se fler exempel och/eller få referenser. >>

Några röster

”Getas och Martins metodik kring varumärkesutveckling är engagerande och tydlig vilket gör att vi på ett enkelt sätt kopplar ihop våra värderingar, vår affärsidé och vår vision med vårt varumärke. Nu arbetar vi mer strukturerat med dessa frågor och de har också fått en annan innebörd hos flertalet av medarbetarna på företaget.”

Hanna Lindskog, marknads- och kommunikationschef på Åke Sundvall AB

”Tack för sällskapet under vår resa. Och för att ni hjälpte oss med kartan.”

Annelie Sjögren, Deputy Production House Manager på IKEA Communications

”Geta och Martin har med sin stora kreativa och strategiska erfarenhet bidragit till insikter och lett varumärkesprocessen i mål. Plattformen är konkret, välformulerad och lätt att använda. Men framförallt så känner medarbetare och förtroendevalda igen sig och det bidrar till viljan att använda plattformen i kommunikationen.”

Jon Landquist, informationsansvarig på Svensk sjuksköterskeförening

”Effektivt, okomplicerat, lagbyggande och fritt från corporate bullshit. Nu har vi fått ett Brand Essence som blir välförankrat och funkar i praktiken.”

Claes Henriksson, VD på Vardagspuls (Arla)

”Vi samarbetade med Geta och Martin när vi uppdaterade och kompletterade HSBs varumärkesplattform och kommunikationsstrategi. Samarbetet var värdefullt för oss, eftersom vi fick lika professionell som engagerad vägledning i arbetet. Dessutom hade vi roligt under arbetet, det gillar vi!”

Maria Isacsson, marknads- och kommunikationschef på HSB

Några exempel

Arla Vardagspuls

Internseminarium, Brand Essence och konceptutveckling.

Berghs School of Communication

Seminarium, föreläsningar, kursansvar och handledning.

Brandkonsulten

Varumärkesplattform, kommunikationsstrategi, konceptutveckling, internseminarium, produktion.

Combimix

Varumärkesplattform, kommunikationsstrategi och konceptutveckling.

Fair Action

Varumärkesplattform och kommunikationsstrategi.

HSB

Varumärkesplattform, kommunikationsstrategi, konceptutveckling och internseminarium.

Hyresgästföreningen

Varumärkesplattform, kommunikationsstrategi, konceptutveckling, internseminarium och produktion.

IKEA Communications

Varumärkesplattform, kommunikationsstrategi och konceptutveckling.

JM

Varumärkesplattform, kommunikationsstrategi och konceptutveckling.

Läkarjouren

Varumärkesplattform, kommunikationsstrategi, konceptutveckling, internseminarium och produktion.

Marknadsföreningen i Stockholm

Internseminarium, Brand Essence och konceptutveckling.

Net Insight

Varumärkesplattform, kommunikationsstrategi och konceptutveckling.

OFR

Kommunikationsstrategi och produktion.

Stockholms dramatiska högskola

Varumärkesplattform och konceptutveckling.

Starlings

Internseminarium och Brand Essence.

Storsthlm

Varumärkesplattform, konceptutveckling och produktion.

Svensk sjuksköterskeförening

Varumärkesplattform, kommunikationsstrategi, konceptutveckling, internseminarium och produktion.

WeSupero

Varumärkesplattform, kommunikationsstrategi och konceptutveckling.

Åke Sundvall Byggnads AB

Varumärkesplattform, kommunikationsstrategi, konceptutveckling, internseminarium och produktion.